19 Aralık 2009 Cumartesi

Popüler kültür



Ne yazık ki ülkemizde Nihat Doğan diye bir şey var.

Popüler olan ne varsa o şekilde karşıma çıkıyor bu herif. Türkiye’nin bacısı Seda Seyan ile birlikte olduğu dönem milli eniştemiz statüsüne yükseldikten sonra çizgisini koruyup, olur olmadık yerden olur olmadık şekilde karşımıza çıktı bu herif. Televizyon seyredelim dedik gece kuşağı eğlence programlarına çıktı, seçim dönemi yaklaştı “AK Parti, hobareey” diye çıktı, sürekli ortaya çıkıyor efendim durduramıyoruz! Skim hıyar diyene bir avuç tuzla koşmak diye über bi halk deyimimiz var, Nihat efendi bu doğrultuda yaşıyor sanırım.

Tabii ki bu kadar değil sıra en korkuncuna geldi. Yeni imajı ile ortaya çıkan Nihat yeni albümünün çıkış parçası “1071” de, AK Parti yalakalığı yapmaya devam ederken Türk-Kürt çekişmesini şiirle başlayıp r&b ve hip hop ezgileri ile devam eden bir müzik ile bizlere aktaracakmış.

Çok korkunç lan, aklım yerinden çıkacak gibi oluyor yemin ediyorum. Bi boku da eksik yap da en azından çizgin belli olsun diyecem ama ya hep ya hiç diyerek yola çıkıyor herif. Of daha da korkuncunu buldum, Nihat Doğan ile sıkı arkadaş olmak. Düşünsenize herif her gün farklı bişey ile geliyor.

-Emo stilini benimsedim artık.
-Ak Parti ile aydınlık yarınlara doğru.
-Hacı bu r&b ve hip-hop olaylarına mı aksak ne yapsak
-Ulan bu manken de ne ara bu kadar ünlü oldu bi takılalım peşine.
-Türk-Kürt kardeş, Amerika kalleş!
-2012 geliyo lan hepimiz öleceeeez :(


Allahım kabus gibi! Yok yok dur daha kötüsünü buldum. Nihat Doğan ile ev arkadaşı olmak. Ulan insan arkadaşından kaçıp kurtulup evine gidebilir, aynı evde yaşamak zorundayken ne bok yiyeceksin, aklına gelen herşeyi sana anlatacak herif.



“This is madness!” diyip 300 filminde Leonidas’ın attığı ‘ananı skerim!’ tekmesini kullanmaktan zerre çekinmem arkadaş. Bu ne lan! Düşündükçe daha da kötüleri geliyor aklıma.

“Gökhan o sabah uyandığında kendisini dev bir Nihat Doğan’a dönüşmüş olarak buldu.”

Ühü :(

Alt tarafı makara yapacaktım resmen bir canavar yarattım yahu, düşündükçe kendimden korkar oldum yeminle. Sanki Nihat Doğan ile aynı evde kalıyorum da, kapıyı açıp üzgün gözlerle bana bakıp “Ülkhe chok qötü ghünler gheciriyooo :(“ diyecek gibi geliyor, Allaım kafayı yiyecem, Üstümü başımı parçalayacam nasıl bi yere gidiyo bu yazı böyle.

Neyse bi son vereyim bari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder