31 Aralık 2009 Perşembe

Bilgisayar çağının aşıkları



Seviyorum kısa filmleri...

Uzun uzun insanı bayan diyaloglar, olaylar hede hödö vesaire olmaz. Olay son derece nettir falan filan. Ama o filmlerin altındaki yorumlar yok mu? İşte şalterin attığı an o andır sevgili Kamuran.

Örnek alarak SIGNS’i alalım.

Nedir bu filmin konusu? İçine kapanık, dış dünya ile pek muhatap olmayan, ev-iş iş-ev paralelinde bir hayat sürdüren bir adamın aşkla nispeten farklı bir yoldan tanışmasını konu almış. İzleyeni rahatlatıyor sanki, hayat ne güzel triplerine sokuyor.

Altındaki yorumlara bakıyoruz bu filmi bi tek ben mi beğendim acep, başkaları ne söyledi gibisinden. Aha şöyle yorumlar var.

Itırsu..
Çok güsel yhaaa...

Okşan...
Bende istiyorum

Gaffar...
Okşan sevişeh mi???

Of Aman Nalan...
Keşke gerçek olsa :(((

Bilgisayar çağının çocukları anlaşılan o ki ‘gerçek aşk’ denilen sike ulaşmak için bu tarz mucizeler bekliyorlar. Doğru yere bakmayı bilmedikleri için mutsuz oldukları gerçeğini bir yana atarsak, hadi bi deneyelim diyoruz. Uzuuuuuunca bir süredir camdan cama bakıştığımız bir kıza “Selam :)” yazdığımız kağıdı gösterelim ve bekleyelim. Çok değil 3 dakika içinde “Yetişiiiiiin beni taciz ediyor, gomşulaaaaar yardım edin beni sikeceğdileeeer” diye yeri göğü inletiyor.

Eeee hani gerçek olsa diyodunuz? Hani çok hoştu? Şaka mısınız lan siz amına koduklarım!!?? Oraya bi gelirsem hepinizi datmin ederim lan! Götler!!

Ondan sonra "keşke gerçek olsaydıııı :((((" Yok size gerçek falan amına koyim gidin parmak değiştirin! Fuck!!!

Sinirleniyorum mütemadiyen. Film süper ama o ayrı konu.

1 yorum: