27 Nisan 2010 Salı

Ben Deli Değilim



* Merhaba

*Kimse okumuyor diye uzunca zamandır buralara pek uğramıyordum, ama okuyanlar varmış lan burayı! Valla bak! Mail bombardımanına (ikisi aynı kişiden olmak üzere toplam üç) tutulduktan sonra yeniden bişeyler karalayım dedim.

*Tabu oynarken eteri anlatmak isteyen sevgilsinin "Ben seni bayıltmak için ne yaparım?" sorusuna "Tecavüz edersin!!" yanıtı veren kızı da gördüm ya ölsem de gam yemem artık. Nasıl bi ilişkileri varsa artık.

*Son dakikada elimize ulaşan bir habere göre Nadide Sultan Türkiye'nin yeni sıradağı seçildi. Haber tüm yurtta coşku ile karşılandı.

*Kucağıma kız düştü olm!! Sabah işe giderken her zaman olduğu gibi metrodaki 20 dakikalık uyuma ritüelimi gerçekleştiriyordum. İyice daldığım sırada bir çiğlık duydum, "La noliyi!" demeye kalmadan üstümde bi ağırlık hissettim. Gözlerimi açtığımda kucağımdan kalkan bi kız gördüm. Çok güzeldi lan! Yaşasın toplu taşıma araçları! Kız kaçarken "Kaza ile oldu pardon!" dedi ama olsun, görünmez kaza ehi ehi, keşke hep olsa asşldkasşldksa Ehliyet alma planlarıma da bir travesti kucağıma düşüp bana sarkana kadar son vermiş bulunuyorum askşdjaskjdasşld

*Bundan sonra sempatik bir insan olmak istiyorum hacı. Küfrederken bile sempatik olacam amına koyim! Fuck demeyecem mesela, fok diyecem. Daha sempatik aşslkdaşslkdasd. Küfrederken insanlara gülecem falan. Yarın büroya gittiğimde ilk iş yandaki kuaföre gülerek girip " Sizin ağzınızı yüzünü sgerim lan orospuçocukları" diyecem. Bunu yaparken sempatilerini kazanmam lazım yoksa ağzıma sıçabilirler, zira içerde altı kişi çalışıyor. Bakalım nasıl olacak?

*Alkolün etkisi ile gözüme hoş gelen ve yatağa atmak istediğim bir kıza hem felsefi hem esprili hem de sevişgen olduğumu göstereyim diye "İki taşağın arasına sıkışmış yarrak kadar yalnızım" dedim, "Üzülme, mutlaka bir el vardır, yalnız değilsindir" dedi. Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim :(

*Bye for now...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder