3 Nisan 2010 Cumartesi

Ben Deli Değilim !!!



*Selam.

* Her sabah metroya binip de işe gitmek için istasyonda beklerken, metronun yanaştığını gördüğümde aklımdan şu geçiyor: "Ulan şimdi aşağı düşüp ölsem acaba yarın ne olur? Neleri kaçırırım acaba?" Bir gün öleceğimi bilmek, sırf ertesi gün neler olduğunu öğrenemeyeceğim için canımı sıkıyor.

* KIT! diye gülen adam gördüm. Fıkrayı ağzından salyalar saçarak anlattıktan sonra "KIT!" diyip sustu herif. Korkudan aklım çıkacak sandım.

* Hayattan neler öğrendin? : Bir ilişkisi olmayan karşı cinsten iki kişinin başbaşa kaldıklarında birbirlerine sarkmadan geçirebilecekler maksimum süre 5 saat 37 dakikaymış.

* Etek altına uzun çizme modasını dirilten kim bilmiyorum,, ama yakaladığım yerde her yerinden öpecem ona eminim. Oh bebek... Yirim....

* Durup dururken hayattan soğumama neden olan bişey varsa o da siyah takım elbise altına kahverengi yumurta topukları giymiş biridir.

* "Fesupanallah!" diyen birini görünce tırsıyorum. Sanki bi anda sabır çekmeyi bırakıp adamın anasını sikiverecekmiş gibi geliyor. Köprüden önceki son çıkış gibi bir şey benim için. "Adam ol yoksa siktim belanı!" şeklinde algılıyorum, bi anda geri vitese takıyorum, ortamdan kaçasım, kendimi dağlara taşlara vurasım geliyor.

* Kediler dört ayak üstüne düşmüyormuş. Tam 22 tane kediyi telef etmem gerekti bunun için :((

Şaka lan şaka, yakalayamadım amına koduğumun hayvanlarını yoksa deneyecektim :(

* Adana Büyükşehir Belediyesinin başkanlığına başvurmak için formları nereden alıyoruz bilen varsa posta güvercini yollasın, duman yollasın bi şekilde haber etsin alşskdaşlskds

* Bye for now..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder