26 Ağustos 2009 Çarşamba

Yazasım var...

Modaya uydum aga başka açıklaması yok bu işin. "Benim de blogum var, aha bak şunu karaladım, hele hele şunu oku hele"insanlar türedi çevremde. "Benim neyim eksik ulan?!" dedim, hatta bu arkadaşlar ile kendimi karşılaştırıp 7 farkı bulmaya çalıştım ama fark neyim yok. Bir yarım "Aç bi blog gönlünce takıl" dedi, bir yarım "Blog senin neyin yarraam" dedi, bir yarım da "uyu uyu yat uyu" dedi. Ben ise 3 yarım olduğumu öğrenmenin şaşkınlığı içerisinde herşeye "Ahıhıh evet, eşoğuleşek" tepkisi verdikten sonra açtım bi blog.

Aklıma ne gelirse yazacan burda anasını satayım. "Yine iş bulamadım lan!" diyecem, amına koyyim diyecem, "Açılasım geldi etnik grup arıyorum" diyecem, "Hatun da erik gibiymiş kütür kütür" diyecem, bu tarz hayvanlıkların yanında ele gelir bişeyler karalamaya çalışacam. "Hayvansın, öküzsün, top olasın" diyenlere de "Oraya gelirsem hepinizi datmin ederim!" diyor ve siftahı yapıyorum hadi hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder