9 Ağustos 2010 Pazartesi

Türk kızları gitsin Rus kızları gelsin...



- gittiler mi ?
+ gittiler beyler çıkın çıkın
- yuh amn kyyum hiç gitmiycekler sandım lan.
+ hadi beyler az kaldı. nerdeyse burda olurlar.
- olum uyarıyorum bak sarışınlar benim ehe ehe.
+ sikitir lan bize ne kaldı.
- tamam lan tamam şaka yaptım.
+ olum bakın öyle hemen hayvan gibi abanmayın kızlara nasıl olsa hep bizimleler bundan sonra
- tamam hadi beyler gayet normal takılın sanki türk kızları da onlar gibiymiş gibi davranın cool olun biraz
+ (gözleri dolmuş ) vay amına kyyum lan üniversiteden beri bu prezervatifi saklıyodum artık mezarıma benle gömersiniz diye düşünüyordum sonunda kullanabilcem lan (elindeki sigaradan sert bi nefes çekerek)

- beyler kapı çalıyor hadi herkes yerine geçsin. gayet normal. o prezervatifi sok cebine. herkes otursun. oha amına kyyum olum o ne ya sana biraz normal davran dedik adam eline ana britannicayı almış ya.
+ ne var olum benim normal halim bu. her gün ansiklopedi okurum ben.
- tamam beyler ortamı germeyin.
+ tamam herkes hazırsa ben açıyorum kapıyı.
- sen niye açıyosun amna koyym ben açarım
- yok ya geç otur ben açacam
+ siz ikiniz hiç kavga etmeyin ben açarım.
- lan sikerim yapacağınız ayağı yıllardır bu anı bekliyom ben açcam
+ durun beyler kavgaya gerek yok sakin ben açarım sorun kalmaz ortada
- yok ya senin anan güzel mi
+ anamı karıştırma lan
+ &%+^%&^+
ve o gün çıkan kapı açma kavgasında 35 milyon türk genci öldü. geriye kalanların ise nerde nasıl yaşadıkları bilinmemekte. birleşmiş milletler verilerine göre trabzon, rize, artvin dolaylarında hala 100'ü aşkın sayıda toplu mezar bulunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder