14 Mart 2010 Pazar

Umumi tuvalette yaşanan yan pisuvar gerginliği



Niye yapıyosunuz lan bunu?

*Tuvalete gir*
*Hedefi bul*
*Pisuvara yanaş*
*Şrrrr... Huzur...*

Derken...

Amına koduğumun ruh hastası nası bi psikoloj ile yaşıyorsa, bomboş pisuvarlar arasında gelip de benim yanımdakini seçiyor. "Lan oğlum gay misin!? Top musun?!" desem yoktan yere kavga çıkacak. Niye tuvalette asabını bozuyosunuz lan insanın! İki dakka huzur içine işerken niye üçüncü sınf korku filminden alınan o gerilimi yaşatıyorsunuz bana?

Bunu abartanlar var bi de. Yan pisuvara geldin hadi eyvallah, ulan bari kaşın gözün doğru dursun. Milletin skine bakmaktan nasıl sapıkça bir zevk alıyorsunz anlamıyorum lan?

+ Hacı ne kadar sallasan da son damla illa ki dona düşecek
- Efendim??!!!
+ Uğraşma boşuna diyorum, olacağı varsa olur.
- ....
+ Ehehehe... Ohhhşşş..
- Gachayım :(((

Bunun bi de omuz omuza gelmekten keyif alan versiyonları var.

+Kardeşim, hadi pes etmek yok omuz omuza veriyoruz, güçlerimizi birleştiriyoruz yapabiliriz bunu!!!
- ??? (Noluyo lan?)
+ Şrrrrrr
- ????
+ Abi niye güç birleştiriyoruz Duvarı mı delecez amına koyim ?
- Ehehe, ne komiksin la sen öyle. Neyse ben kaçtım hadi görüşürüz...
+ ...????

Niye görüşüyorum lan ben senle bi daha? "Osman Abi ile dostluğumuz 2010 yılının Mart ayında omuz omuza işerken başladı." saşkdasşlkdaslşdk

Hasta olmayın amına koyim, gidin 3 adım ötede işeyin lan, tuvalette bari huzur verin insana :(

1 yorum:

  1. konu güzel yazı güzel ama fazla küfür var .o
    olmadı gö.han
    yıldızın parlasın .o

    YanıtlaSil