23 Kasım 2011 Çarşamba

çk gsl çkmışsn cnm ;))



yıl oldu 2012 yıllardır giriyoruz bu siktimin sitesine. yarrak var gibi. gerçi yarrak var. amdan çok yarrak var arkadaş. arkadaşlarımın %80'i falan yarraklı. öyle pis bir insanım. olan %20 amlıların bir kısmı da gecenin 3'ünde girip ingilizce 2 satırlık özlü söz yazıyo. allah belasını versin. sonuna da koyuyor 3 noktayı. offf. çok duygusalsın. beynine işediğim ya.

yemin ediyorum hayattan, amdan, götten falan bi anda soğuyuveriyorsun. bu verecekse vermesin amına koyim ya diyorsun. ne kadar çok am diyorsun? resmen takıldı dilime.

işte gecenin 3'ünde falan facebook'a daha tam olarak ne demek istediğini anlayamadığınız cümleleri yazınca ben sikimle ekrana vuruyorum. profil pikçırınızın üzerine vuruyorum en çok. yapmayın. artık facebook özlü söz kaldırma kapasitesini aştı. amına koydunuz sitenin. özlü sözler ve dallamalar sözlüğü gibi oldu. gidin yatın. mis. belli ki zaten cuma akşamını evde tek başına yarrak gibi geçirmişsin. annenin soyduğu meyveleri yemişsin. ne güzel. bak ben onu bile yiyemiyorum. çünkü meyve yok. neden? çünkü sikerim meyvesini diyip sigara alıyorum marketten de ondan amına koyim

yordunuz lan beni

1 yorum:

  1. rasgele geçerken gördüm. doğru lan. a.q sitesini bok ettiler. '' yazı paylaşıp en çok beğeni alma '' sitesine döndü. sanki kendileri yazmış gibi. facebook buna bir el atıp telif hakkı var dese de hepsinin hesabı kapansa yarra yeseler.

    YanıtlaSil